subota, 10. prosinca 2016.

Moji hobij

Moji glavni hobij je definitivno sport. Volim ga zato jer je zabavno i zato jer se dobro osječam kad ga igram. Osim sporta moji hobij je nažalost i kompjutor i mobitel itd. Ali kad bih morao birati draže mi je igrati neki sport nego biti u sobi i igrat igrice. Ja imam još jedan loš hobij nažalost a to je gledanje
televizije. Ja moram barem tri sata na dan pogledati televiziju ne znam zašto ali to mi je jednostavno kao navika koje se ne mogu riješit. Jedan od mojih boljih hobija koji ja imam je pomaganje nekome.

Drago mi je što imam barem jedan dobar hobij. Moji najdraži hobij od ovih 4 je sport. Neznam kako bih opisao da mi je draže trenirati neki sport nego igrat igrice ili nešto drugo ali jednostavno je. To je

to o mojim hobijima nadam se da je i vama draže igrati neki sport za razliku od nekih loših hobija.

Nema komentara:

Objavi komentar